Продавець «Веломото-опт» — магазин запчастин для велосипедів та мототехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3323 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день. Оформлення замовлень на сайті через кошик — цілу добу.

«Веломото» — магазин запчастин для велосипедів та мототехніки
Контакти
«Веломото-опт» — магазин запчастин для велосипедів та мототехнікиСергій
Вінниця, Україна
+380 (73) 035-76-76
+380934131817

Гелевий акумулятор. Особливості. Переваги. Недоліки.

Гелевий акумулятор. Особливості. Переваги. Недоліки.

Останнім часом на прилавках магазинів часто можна зустріти гелеві акумулятори. Особливо популярні такі акумулятори в мототехніки. Багато скутеристи не мають уявлення, що це таке, чи варто купувати гелевий акумулятор і чим він краще самого простого кислотного. Сьогодні ми розглянемо переваги і недоліки гелевих акумуляторів, дізнаємося принцип їх роботи.

Розробка гелевого акумулятора почалася не спроста. Спочатку їх застосовували у військовій техніці, а саме в літаках. Застосування звичайних батарей в авіації неможливо, так як постійна зміна положення і великі перевантаження, сприяють швидкому виходу їх з ладу.Перед вченими стояло завдання зберегти функції звичайного акумулятора, і покращити показники роботи в екстремальних умовах. Гелевий акумулятор підходив для цих цілей як не можна краще.

Звичайно, у сучасній авіації, наприклад США, застосовуються куди більш нові розробки акумуляції енергії, але все ж винаходу минулих років не залишилися без уваги і перекочували в життя звичайного рядового користувача скутера або мотоцикла.

Такі батареї стійкі до пошкоджень і більш лояльні до навколишнього середовища. Гель утворюється методом додавання в сірчану кислоту двоокису кремнію, і навіть якщо пошкодити корпус акумулятора, газовиділення залишаються всередині гелю і не виводяться назовні.

По своїй суті, гелевий акумулятор, це модифікація звичайного кислотного, в електроліт якого додається спеціальний загусник, звідки і виходить гель. Такий акумулятор на скутері можна експлуатувати в будь-якому положенні, але проведені досліди показали, що його ємність, наприклад, при використанні на боці, знижується на 30%, а перевернути його догори дригом під час експлуатації виробники не рекомендують взагалі.

Термін служби його знаходиться в районі 7-10 років, але, як правило, до такого віку вони не доживають. Винятком є лише моделі дорогих брендів.

Гелевий акумулятор дуже вимогливий до різних умов експлуатації. Ми знаємо, що вони більш стійкі до морозів та експлуатації взимку, але вони також вимагають правильної зарядки. Ми знаємо, що регулятор напруги подає струм до клем акумулятора, і він заряджається. Напруга на клемах під час зарядки складає близько 14 вольт, при цьому струм заряду постійно різний. Якщо акумулятор повністю розряджений, він більше, і поступово зменшується до моменту повної зарядки. Цим можна пояснити те, що розряджений акумулятор споживає на скутері більше енергії, ніж заряджений, при цьому напруга на нього постійно подається однакова.

Для гелевої батареї потрібно трохи інший момент заряду, при цьому використовується обмеження струму і напруги, розписувати які тут немає сенсу, все одно вникати не будете. Тому, ми не експлуатуємо їх правильним чином, адже зарядка, яка подається регулятором напруги не відповідає тим нормам, які були закладені при розробці гелевих акумуляторів. Це не означає, що використовувати їх на скутерах і мотоциклах не можна, просто вони не прослужать відведений період часу (деякі моделі служать до 15 років), а вийдуть з ладу набагато раніше (3-4 роки). Також, виробництво таких батарей дещо дорожче, ніж звичайних, так як в конструкції гелевого акумулятора застосовується високочистий свинець.

Переваги гелевих акумуляторів.

Такі батареї допускають досить глибокий розряд, і повною мірою відновлюються після зарядки, коли свинцево-кислотний акумулятор втрачає частину ємності назавжди;

Завдяки специфічним особливостям, гелеві акумулятори дають високий пусковий струм;

При правильній експлуатації і повністю справному електрообладнанні скутера, вони проживуть значно довше за своїх звичайних аналогів;

Крім того, такі батареї витримують на порядок більше циклів заряд-розряд;

Можлива експлуатація в будь-якому положенні, гель не реагує на зміни положення;

Так як такі акумулятори не обслуговуються, їх можна використовувати відразу після покупки, без потреби попередньої зарядки;

Якщо ви раптом пошкодите корпус, робочі характеристики пристрою не зміняться. Корпус тут не є основним резервуаром, а виконує лише захисні і збережувальні функції для практично твердого тіла. Це нереально для звичайного свинцево-кислотного акумулятора, де будь-яке пошкодження загрожує втратою електроліту;

Один з найбезпечніших акумуляторів в світі.

Недоліки гелевих акумуляторів.

Минусов очень мало, и они обусловлены лишь особенностью электрооборудования скутера или мопеда. Гелевый аккумулятор требует точных характеристик тока и напряжения во время зарядки, что не всегда можно получить при использовании их в мототехнике. Этот показатель не является абсолютным противопоказанием использования их на скутерах, но принять это во внимание стоит.

Цена, как правило, выше свинцово-кислотных аккумуляторов, но в рамках небольших батарей, какими являются аккумуляторы для скутеров, мопедов и прочей мототехники, разница в цене выражена незначительно.

Підводячи підсумки, можна сказати, що купувати такі акумулятори варто, але не слід очікувати від них чогось захмарного. Термін експлуатації у вашому випадку, буде максимум на два роки більше звичайного пристрою. Але і це відмінний показник, особливо якщо ви любитель зимових покатушок.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner