Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
1. Права споживача в разі придбання ним товару неналежної якості: Споживач має право вимагати повернення коштів у разі виявлення впродовж встановленого гарантійного терміну істотних вад*. У всіх інших випадках товар має бути відремонтований у зазначений гарантійним договором термін. * Суттєвий недолік — брак, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільових призначеннях, виник з вини виробника (продавця, виконавця). Істотна недостатність визначається актом авторизованого сервісного центру. 2. Права споживача під час придбання товару належної якості: Обмін товару належної якості виробляється, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. 3. Умовія повернення для товарів належної якості Повернення товару законодавством України встановлені дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін товару: - якщо куплений товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням (якісний товар, категорія 9 Закону України "Про захист прав споживачів"). У цьому разі повернення здійснюється впродовж 14 днів, не рахуючи дня придбання. Покупець оплачує вартість початкової та зворотної доставки.Продавець повертає кошти за товар (сумма, зазначена в накладній). — якщо покупець виявив суттєві вади в товарі, які могли виникнути тільки з вини виробника (неякісний товар, категорія 8 Закону України "Про захист прав споживача"). У цьому разі покупець має повне право вимагати заміни товару або повернення своїх грошей. Продавець платить вартість первинної та зворотної доставки, а також повертає повну вартість за товар. Повернення відбувається тільки якщо: - товар, який не був у використанні та ніяк не використавшися; - повністю збереженефафірмове паковання та комплект постачання (включно з биркою); - товар є в тому ж стані, що й на момент яких-небудь механічних пошкоджень і дефектів); є в наявності розрахунковані документи (накладна або ТТН) на товар, виданий покупцеві разом із товаром. Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки на повернення не мають бути оформлені накладеним платежем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.